Brose je jedan od pet najvećih porodičnih dobavljača u automobilskoj industriji na svetu i ima preko 900 zaposlenih u Srbiji, a stalno teži ka inovacijama, ne samo u proizvodima, već i u poslovanju i zadovoljstvu zaposlenih.
Pre uvođenja Benefiti.rs platforme, kompanija se suočavala sa izazovima u efikasnom upravljanju širokim spektrom beneficija koje nudi zaposlenima, različitim potrebama zaposlenih, kao i bonusom za ideje koje zaposleni donose kompaniji.
Jedan od ključnih izazova bio je prilagođavanje beneficija različitim potrebama zaposlenih, nagrađivanje zaposlenih u skladu sa njihovim doprinosom kompaniji, kao i administrativni teret koji je pratio taj proces (nabavka beneficija, ugovori, veliki broj faktura za plaćanje).
Kompanija je tražila rešenje koje bi olakšalo ovaj proces, učinilo ga fleksibilnijim i omogućilo zaposlenima lak pristup velikom broju različitih beneficija, personalizovanih nagrada i uvid u informacije o beneficijama.
Na principu dodele budžeta koji zaposleni mogu da potroše na preko 300 proizvoda i usluga iz ponude na platformi, Brose je omogućio zaposlenima da lako biraju i menjaju beneficije u skladu sa svojim trenutnim potrebama.
Zaposleni imaju mogućnost da predlažu nove beneficije, koje Odeljenje za partnerstva platforme Benefiti preuzima na sebe da doda u ponudu. Ovo je smanjilo čitav proces nabavke, logistike i administracije novih dobavljača.
Brose je takođe smanjio finansijski teret plaćanjem jednog dobavljača za sve beneficije.
Platforma je automatizovala administrativne zadatke vođenja evidencije o izboru beneficija, smanjila papirologiju i omogućila zaposlenima veću fleksibilnost u izboru beneficija koje im najviše odgovaraju.
Pitali smo korisnike „Koju vrednost vam platforma Benefiti donosi“?
Rezultati su ubrzo postali vidljivi. Brose je brzo postao jedan od najpoželjnijih poslodavaca u Srbiji i naš najbolji klijent!
Zaposleni izražavaju zahvalnost i oduševljenje zbog izbora beneficija, dok je nagrađivanje zaposlenih uštedelo vreme HR i finansijskom sektoru.