Poboljšanje Employer Brandinga je ključno za privlačenje i zadržavanje najtalentovanijih pojedinaca u današnjem konkurentnom tržištu rada. Uz Benefiti platformu, imate moćno oruđe za brendiranje poslodavca i izgradnju snažnog korporativnog identiteta.
Izvođenje employer branding strategije putem benefita za zaposlene zahteva promišljen i dobro osmišljen pristup. Evo nekoliko ključnih koraka kako to postići:
Istraživanje i analiza potreba zaposlenih: Prvi korak u izradi strategije je duboko razumevanje potreba, želja i očekivanja vaših zaposlenih. Sprovedite anketu ili intervjuišite zaposlene kako biste saznali šta im je važno kada su u pitanju beneficije. Možete se fokusirati na aspekte kao što su fleksibilno radno vreme, zdravstveno osiguranje, obrazovni programi, rad od kuće, mentorstvo i sl.
Kreiranje konkurentske ponude beneficija: Na temelju rezultata istraživanja, kreirajte konkurentske i privlačne ponude beneficija. Pokušajte prilagoditi beneficije kako bi što bolje odgovarale potrebama i interesima vaših zaposlenih. Imajte na umu da neke beneficije mogu biti vrlo vredne za određenu populaciju zaposlenih, dok druge mogu biti više cenjene u drugim grupama.
Komunikacija beneficija unutar i izvan organizacije: Pošto ste kreirali ponudu beneficija, važno je pravilno ih komunicirati unutar organizacije. Održite sastanke, prezentacije ili radionice kako biste kolegama objasnili nove ili postojeće beneficije. Istaknite kako te beneficije doprinose njihovom boljem radnom iskustvu. Ne zaboravite komunicirati o beneficijama i eksterno putem društvenih mreža, Web stranice i drugih marketinških kanala.
Kreiranje programa za unapređenje radnog iskustva: Benefiti ne moraju biti samo materijalne prirode. Razmislite o programima koji će poboljšati radno iskustvo vaših zaposlenih. To mogu biti timski događaji, obrazovni programi, mogućnosti za napredovanje u karijeri, wellness inicijative, fleksibilnost u radnom vremenu i slično.
Uključivanje zaposlenih u donošenje odluka: Kada osmišljavate beneficije, uključite zaposlene u proces donošenja odluka. Pitajte ih za mišljenje o trenutnim beneficijama i šta bi želeli videti u budućnosti. Ovo će im pokazati da cenite njihovo mišljenje i želite osigurati da su beneficije relevantne za njihove potrebe.
Merenje učinka beneficija: Redovno pratite i analizirajte učinak beneficija na zadovoljstvo zaposlenih, stopu zadržavanja, produktivnost i druge relevantne metrike. Ako primetite oblasti koje mogu biti unapređene, prilagodite strategiju kako biste osigurali da beneficije donose najbolje rezultate.
Promocija zadovoljstva zaposlenih: Iskoristite pozitivne priče o zadovoljstvu zaposlenih kako biste istakli prednosti koje vaše beneficije donose. To može uključivati objavljivanje iskustava kolega na vašoj web stranici ili društvenim mrežama, ili ih deliti na internim komunikacijskim kanalima.
Brendiranje poslodavca ne samo da pomaže u privlačenju vrhunskih talenata, već i jača poverenje i lojalnost
zaposlenih.
Benefiti omogućavaju da pružite svojim zaposlenima brojne privilegije i pogodnosti koje odražavaju vrednosti i kulturu vaše kompanije. Mžete personalizovati pogodnosti prema specifičnim potrebama i interesovanjima vaših zaposlenih. Pored trenutne ponude od preko 180 proizovda i usluga u različitim gradovima u Srbiji, imate mogućnost da vašim zaposlenima iskomunicirate i kompanijske benefite bilo da su to fleksibilno radno vreme, dodatno zdravstveno osiguranje i sl. Kreirajte hub za benefite koji će se uklopiti u vašu strategiju brendiranja kompanije.
Naša intuitivna i jednostavna platforma omogućava zaposlenima da istraže, koriste i uživaju u svim beneficijama koje nudite. To ne samo da podiže zadovoljstvo zaposlenih, već i omogućava da se o vašem brendu priča na pozitivan način, kako unutar tako i izvan organizacije.
Benefiti platforma takođe pruža mogućnosti za transparentno komuniciranje o beneficijama i pogodnostima koje pružate. Na jednostavan način možete dodeliti zaposlenima nagrade za godišnjice, bonuse za učinak, budžet za posebne datume i slično, čime se dodatno gradi svest o brendu vaše kompanije.
Kada zaposleni dožive pozitivno i obogaćujuće iskustvo kroz Benefiti platformu, postaju vaši najbolji zagovornici. Oni će prenositi svoje zadovoljstvo drugima, povećavajući reputaciju vašeg brenda kao poželjnog poslodavca.
Ukratko, Benefiti platforma vam pruža sve alate koje vam trebaju za bolji Employer Branding i olakšavaju vaše brendiranje u kompaniju koja privlači, zadržava i inspiriše talente. Ispunite očekivanja svojih zaposlenih, ostvarite poslovne ciljeve i izgradite snažan korporativni identitet sa Benefiti platformom.
Kontaktirajte nas ili zakažite sastanak kako biste saznali više o jačanju employer brenda kroz personalizaciju benefita.
Pridružite se Benefiti platformi danas i otkrijte kako možete podići svoj Employer Branding na sledeći nivo.